✨ Community just got smarter! Our all-new AI search is live! ask anything in the search bar, get instant answers.

Hvordan setter jeg opp min Office 365 konto med Superoffice Innboks?

Oppdatert på 28. mar. 2022

Hvordan setter jeg opp min Office 365 konto med Superoffice Innboks?

For å sette opp Office 365 konto med Superoffice Innboks følg trinnene nedenfor:

Trinn 1. Sjekk at alle forutsetninger er oppfylt

Trinn 2. Velg den foretrukket SuperOffice e-postklienten

Trinn 3. Konfigurer SuperOffice-innboksen med e-postserverinformasjonen

Trinn 1. Sjekk at alle forutsetninger er oppfylt

1. SuperOffice Innboks støtter bare IMAP- og SMTP-protokoller, derfor anbefaler vi å aktivere  IMAP  for din e-postkonto. Vennligst sjekk denne artikkelen for mer informasjon.

2. Hvis du bruker 2-trinns verifisering, les denne FAQ'en: Hvordan genererer jeg et Office 365 App passord for å bruke 2-trinns verifisering med SuperOffice innboksen?

Trinn 2. Sett opp SuperOffice som foretrukket e-postklient

Når du logger deg på SuperOffice CRM for første gang, vises installasjonsdialogen for Web Tools. Der kan du velge hvilken e-postklient skal være standard.

Hvis du ikke har valgt at SuperOffice skal være standard e-postklient før, kan du følge disse trinnene:

1. Klikk på  og velg Lokale innstillinger fra rullegardinmenyen.

2. Forsikre deg om at SuperOffice CRM er valgt i feltet E-postklient (1), og klikk deretter OK (2).

Trin 3. Konfigurer SuperOffice-innboksen med e-postserverinformasjonen.

Klikk på knappen Innboks (1) i navigatoren. Skriv inn påloggingsinformasjonen  e-postadressen (1) du vil konfigurere SuperOffice-innboksen med og passordet (3) for å få tilgang til denne e-postkontoen og klikk på Lagre (4).

Hvis SuperOffice gjenkjenner e-postleverandøren din, blir serverinformasjonen  fylt ut automatisk. Hvis ikke, vises flere innstillinger, og du må fylle ut de nødvendige feltene selv.

For å sikre deg  at e-postene dine blir importert til SuperOffice Innboks, vennligst fyll ut:

• E-postserver: outlook.office365.com:993​
  • Brukernavnbrukernavnet ditt, som vanligvis er din fulle e-postadresse
  • Passord: passordet ditt til e-postkontoen
  • SSL: On

For å sikre deg at du kan sende ut e-post fra SuperOffice Innboks, vennligst fyll ut:

• SMTP-servernavn: smtp.office365.com:587
  • Brukernavn: brukernavnet ditt, som vanligvis er din fulle e-postadresse
  • Passord:  passordet ditt til e-postkontoen
  • SSL: On

Trykk på Login. 

Merk! SuperOffice importerer automatisk til databasen alle e-postmeldinger som ble opprettet i løpet av de siste 30 dagene hvis du jobber med SuperOffice Online og siste 180 dager hvis du jobber med SuperOffice Onsite. Dette kan endres i web.config <Komponent> delen <add key = "NumberOfDaysToDownload"> linjen. Hvis du jobber med SuperOffice Online, vennligst ta kontakt med SuperOffice support.

Hvis du vil endre e-postkontoen din, kan du følge trinnene nedenfor:

1. Klikk  og velg deretter Alternativer for e-post.

2. Velg E-postkonto-fanen (1), trykk Rediger/slett-knappen (2) og deretter OK (3) for å avslutte. 

Vennligst følg denne FAQen, hvis du bruker SuperOffice Onsite 8 eller en tidligere versjon.

Available Languages